Sunday, November 7, 2010

Exam Fever Yo!!

Hellllooooo there!!  Exam fever started!!..ramailah yang dok tampal koyok kat kepala sebab nk memnghafal punye pasal..bilik2 kat kolej pon terang benderang sampai ke subuh..semua orang  sibuk men studykan diri ...tp tu orang la..bukan aku.. 0wh owh..orang laen sibuk study sampai demam-demam..aku pulak sibuk nk start ber'blog'...bace novel on9 and also berFacebooking.....hoyeah..sangat selambe an?...hahaha



This sem memang sangat-sangat tade mood lah nak study..most of my papers subject menghafal..and thats totally not my favourite..no plate van abang ipar pon aku tak hafal-hafal lg lah nk menghafal all that notes yang panjang lebar tuh..tapi kalau bagi aku bace novel sekali..sampai ke watak-watak sampingan punye dialog pon aku hafal..hehehehe...yes i'm totally hantu novel..

My paper start this wednesday followed on thursday and then saturday...exam on saturday?hmmm.. and then cuti seminggu untuk raye haji pastu 23hb ade one more paper...adoii.. memang best la kan?..kne datang sehari je semata-mata nk amek exam sebab lepas tu da start cuti sem.....memang sangat-sangat sayang kat admin yang susun jadual exam..mmmwaaahhh mmwaaaahh...


2 comments:

  1. ha..ko rupenye..pegi stdy zura..jgn men fb cm ak...haha

    ReplyDelete
  2. hahaha...malas seyh nk study...bace sket tros tido..haha

    ReplyDelete